Novice

Alfa Romeo Milano: križanec, ki želi izstopati iz množice

Znamka Alfa Romeo je težko pričakovani novi Milano simbolično razkrila na zgodovinskem sedežu avtomobilskega kluba Milano in mu namenila zahtevno poslanstvo: doseči novo generacijo in jo nagovoriti z novim oblikovalskim jezikom. Na (ne preveliko) presenečenje bo v pogonski paleti ob baterijsko-električnem sklopu na voljo tudi blagohibridni bencinski.

Še en Stellantisov manjši križanec

Kot smo od italijanske znamke že vajeni, so tudi ob razkritju novega križanca dali vedeti, da želijo vedno in povsod izstopati iz množice. Milano predstavlja njihov vstop v segment električnih vozil, hkrati pa kot trenutno najmanjši model v ponudbi nagovarja predvsem tradicionalne ljubitelje modelov Giulietta in Mito.

Kot član družine Stellantis je Milano seveda neločljivo povezan z ostalimi koncernskimi križanci segmenta B (Opel Mokko, Fiatom 600, Peugeotom 2008, Jeepom Avenger… ),  ki prav tako nastajajo na platformi CMP2. Tako kot drugi bo tudi novi Alfin igralec na voljo z baterijsko-električnim (Elettrica) in 48-voltnim blagohibridnim (Ibrida) pogonskim sklopom. Kaj bo torej tisto, kar ga bo dvignilo nad povprečnost?

Alfa Romeo Milano (18)Italijani seveda v veliki meri stavijo na ikonično oblikovanje, ki se v kompaktnem Milanu (dolžine 4.170 mm, širine 1.780 mm, višine 1.500 mm s prostornino prtljažnika 400 l) odraža s svojevrstnim slogom, za katerega so zaslužni v oblikovalskem centru Alfa Romeo Centro Stile. V notranjosti so se posvetili podrobnostim in naboru ter končni obdelavi materialov, sicer pa potniško kabino zaznamujeta voznikov kokpit v legendarnem videzu teleskopa (cannocchiale) z digitalnim 10,25-palčnim zaslonom potovalnih podatkov ter sredinski 10,25-palčni zaslon na dotik infozabavnega sistema. Za češnjo na torti so oblikovalci dodali zračnike klimatske naprave v obliki štiriperesne deteljice (quadrifoglio), ki je prepoznaven simbol Alfine športnosti.

Zmogljivi električni Veloce

Alfa Romeo Milano (6)Da bi izstopal med številno konkurenco, so mu za popotnico namenili dobršnjo mero športnega pridiha. Ta bo glavni adut različice Elettrica Veloce, ki se ponaša s 177 kW (240 KM) moči. Da ne bi prednjačila le v kilovatih, so zmogljivejši izvedenki inženirji namenili še znižano podvozje (za 25 mm), mehanski samozaporni diferencial Torsen, bolj neposredno krmilno razmerje (14.6), razširjen kolotek s posebnimi stabilizatorji spredaj in zadaj, športno podvozje in zavorni sistem ter 20-palčna platišča. Vstopni električni Milano bo imel nazivno moč precej bolj ukročenih 115 kW (156 KM). V obeh izvedenkah bo vgrajena litij-ionska baterija kapacitete 54 kWh, ki naj bi v osnovni različici zadoščala za 410 km dosega z enim polnjenjem (kombinirani WLTP). Za dopolnitev od 10-80 % na hitrih polnilnicah DC pa naj bi zadoščalo manj kot 30 minut.

Blagi hibrid s štirikolesnim pogonom

Hibridni Milano bo – za razliko od večine konkurentov – ponujal izbiro med pogonom na sprednji ali vsa štiri kolesa (ta bo na voljo kasneje). Pogonski sklop je zasnovan na 1,2-litrskem trivaljniku neprepričljive moči 100 kW/136 KM z Millerjevim ciklom s turbinskim polnilnikom spremenljive geometrije in “distribucijsko verigo za največjo zanesljivost”. Za elektrifikacijo skrbita 48-voltna litij-ionska baterija in elektromotor (21 kW), vgrajen v 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki deluje skupaj z inverterjem in krmilno enoto menjalnika.

Milano Speciale

Uvodna serija Speciale bo na voljo s pogonskima sklopoma Ibrida 100 kW in Elettrica 115 kW. Prepoznavna bo po številnih oblikovanih detajlih in dodatkih, med katerimi so matirani športni zaključki s poudarki v rdeči barvi Arese, 18-palčna lita platišča Petali, notranjost Spiga iz vinila in blaga, usnjen volan, električno upravljan voznikov sedež z masažno funkcijo, povezana navigacija, 180-stopinjska zadnja kamera, prostoročna električna prtljažna vrata in sistem vstopa in zaklepa brez ključa.

S prodajo serije Speciale bodo v Italiji pričeli že 11. aprila, ostali evropski trgi naj bi sledili kasneje. Cene za hibridni Milano se pri sosedih pričenjajo pri 29.900 evrih, medtem ko stane električna izvedenka vsaj 39.900 evrov.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Alfa Romeo.)

Mnenja uporabnikov

5 komentarjev za "Alfa Romeo Milano: križanec, ki želi izstopati iz množice"


tha_man
1 mesec 9 dni nazaj

Proporci so mi všeč (precej bolj kot pri Tonale), bočna linija, zadek in notranjost tudi, spredaj zaradi oblike luči on kiča precej spominja na Renaulta. Cena in motorizacija so zame no-go, pofirbcat jo bom pa vseno šel 🙂

meganer
1 mesec 9 dni nazaj

Sam bi vzel električno
Samo če bo 35000 in – subvencija

meganer
1 mesec 9 dni nazaj

Xxl kdaj boš zamenjal? 😀

xxl
1 mesec 9 dni nazaj

Za ta denar dobim pravega zanesljivega japonskega hibrida, pa še večjega in močnejšega.

srcnik
1 mesec 9 dni nazaj

Sprednji del preveč spominja na captur-ja… Da ne govorimo o najmočnejšem pogonu za petrolheade (za tako športno znamko) = 1.2 mlinček… Žalostno…

 
Rimac bo dobavljal baterije električnim modelom znamke BMW
Mercedes EQS v novi preobleki in z daljšim dosegom