Kot pravijo v Pristopu, so v preteklem letu začeli s pomlajevanjem partnerske in vodstvene strukture podjetja, saj trdno verjamejo, da aktivno vključevanje mlajše generacije s svežimi idejami in pogledi v prihodnost predstavlja edini možni napredek. Tako sta se v preteklem letu lastniški strukturi kot mlajša partnerja pridružila Valerija Prevolšek in Lovro Gruden, zdaj pa Primož Pusar mesto direktorja podjetja Pristop prepušča Jerneju Smislu, piše Marketing magazin.
Smisl ima več kot 15 let izkušenj v komunikacijskem sektorju in se je družbi Pristop pridružil leta 2022, ko je prevzel naloge direktorja za korporativno svetovanje. "Prevzem vodenja Pristopa jemljem kot velik izziv in odgovornost. Ni veliko podjetij na svetu, ki so uspela s konstantno rastjo v client service segmentu poslovati 30 let. Vendar recepti preteklosti niso vedno odgovor na izzive prihodnosti. Globalni poslovni in širši družbeni ekosistem se v tem obdobju nahaja v vrtincu sprememb, priča smo premikom tektonskih plošč. Naš fokus bo tudi v prihodnje na reševanju izzivov naših partnerjev, sem timski igralec in trudil se bom, da bo Pristop MVP na parketu teh sprememb," ob prevzemu vodenja družbe sporoča Smisl.
Je to ta Pristop, ki sodi na vrh domačega primitivnega oglaševanja. V družbi in javnosti ostaja oglaševanje tabu tema..