Novice

BYD se povezuje: naročili še 7 tovornih ladij za izvoz električnih modelov

Pred nekaj meseci smo pisali, da je BYD na plovbo proti Evropi poslal prvo ladjo z električnimi avtomobili. Toda kitajski avtomobilski proizvajalec se še ne misli ustaviti, floto lastniških tovornih ladij bo v prihodnjih dveh letih povečal na osem in s tem zadostil potrebam povečanega izvoza njihovih vozil.

“BYD bo v prihodnjih dveh letih aktiviral sedem prevoznikov avtomobilov, da bi zmanjšal pomanjkanje ladijskih zmogljivosti za izvoz avtomobilov,” je povedal Wang Chuanfu, ustanovitelj podjetja in predsednik uprave BYD. Prvo ladjo za prevoz avtomobilov so dobili v uporabo januarja, ko je BYD Explorer No.1 s 7.000 električnimi avtomobili na krovu krenil na plovbo proti Evropi iz kitajskega pristanišča Šenzen.

Naročila za proizvodnjo tovornih ladij se kopičijo

Prvo tovorno ladjo so izdelali pri CIMC Raffles, ki je podružnica China International Marine Containers. Gre za prvo namensko tovorno ladjo za prevoz avtomobilov, izdelano v kitajski ladjedelnici. Z izdelavo dveh podobno velikih tovornih ladij za prevoz avtomobilov znamke BYD so že pričeli v ladjedelnici Guangdžov. Obe izdeluje podjetje CSSC Offshore & Marine Engineering, podružnica kitajskega podjetja China State Shipping Corporation.

Z lastnimi ladjami želijo pri BYD znižati transportne stroške, ki so v zadnjih letih rekordno visoko. S tem se bo še povečala cenovna konkurenčnost njihovih modelov na tujih trgih.

BYD vsak mesec povečal izvoz svojih modelov

Kitajska je v lanskem letu izvozila 4,9 milijona avtomobilov, kar je 58 odstotkov več kot leta 2022. Izvoz baterijsko-električnih modelov (polno električni in priključni hibridi) se je povečal za neverjetnih 78 odstotkov na 1,2 milijona enot. BYD je vsak mesec lanskega leta povečal število izvoženih baterijsko-električnih avtomobilov iz Kitajske, na koncu pa se je številka zaustavila na 240 tisoč.

BYD Explorer no.1 ladja tovorna a.com
Ne samo BYD, tudi SAIC, ki je v lasti države, je naročil večje število tovornih ladij za izvoz avtomobilov.

A hitremu izvozu ne zmorejo slediti ladjarji. Kar 40 tovornih ladij za prevoz avtomobilov imajo v lasti kitajski ladjarji, kar zadošča za prevoz okoli 110 tisoč avtomobilov na letni ravni. Japonska je v tem v precejšnji prednosti, saj je njihova kapaciteta 1,6 milijona avtov, Norveška lahko na letni ravni prepelje 930 tisoč avtov, Južna Koreja pa 490 tisoč. Povpraševanje po tovornih ladjah za prevoz avtomobilov se na Kitajskem naglo povečuje. Od novembra so kitajska podjetja oddala naročila za 37 novih ladij, s tem se bo letna zmožnost izvoza avtomobilov povečala za dodatnih 290 tisoč.

Avtomobilska industrija se je zato začeli povezovati z ladjarji. SAIC, lastnik znamke MG Motor, je v januarju prav tako proti Evropi poslal svojo prvo lastniško tovorno ladjo. Naročili so še 14 dodatnih ladij, med njimi tudi velikanko, ki lahko prepelje naenkrat do 9.000 avtomobilov. Vseh 14 tovornih ladij bodo dobili v uporabo v naslednjih treh letih.

Avtomobilizem.com (Vir: Nikkei Asia. Foto: BYD, SAIC.)

Mnenja uporabnikov

1 komentar za "BYD se povezuje: naročili še 7 tovornih ladij za izvoz električnih modelov"


Gosic
2 meseci 9 dni nazaj

Zeleni prehod pa to 😉

 
Preiskava poteka, EU hiti: retroaktivne dajatve na kitajska vozila že julija?
Nio pripravljen na serijsko vgradnjo baterije s 150 kilovatnimi urami