Organko
Opaženo

#Blokirajvrečko – podaj Organka!

V Skazi so pripravili oglaševalsko akcijo, s katero želijo ozaveščati javnost, da biološki odpadki ne sodijo v plastične vrečke in da to problematiko naslavlja njihova posodica Organko Daily.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, so pri pripravi kampanje izhajali iz dejstva, da so zabojniki za biološke odpadke še vedno polni plastike. »Pri tem ne polemiziramo, ali gre za rabo klasičnih ali bio vrečk, saj je naša glavna ideja ta, da za pravilno ločevanje in zbiranje bio odpadkov sploh ne potrebujemo vrečke, ampak primerno posodo. Če si kot družba postavimo cilj, da vso vsebino bio zabojnikov spremenimo v kompost za naše vrtove, se iskreno lahko vprašamo tudi, ali želimo, da so v našem kompostu delci bio- ali kakršnih koli drugih vrečk,« pravijo.

Prepričani so, da je Organko Daily primerna rešitev za ravnanje z biološkimi odpadki, saj ima tesen pokrov, iz nje ne kaplja, peremo pa jo v pomivalnem stroju. Poleg tega so nanjo še posebej ponosni, saj je izdelana iz 100-odstotne popotrošniške reciklirane plastike.

Organko1

Organko2

Elementi akcije: veliki oglasni plakati, radijsko oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, družbena omrežja, zakup medijev

Predstavnica naročnika, kreativna direktorica in tekstopiska: Jelena Rašula

Oblikovalec in fotograf: Gregor Aš

Model: Anja Omovšek

Produkcija: Skazin marketinški oddelek

Trajanje akcije: april – maj 2024

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji