Thomas Schäfer, izvršni predsednik znamke Volkswagen, je že pred časom potrdil, da bo Tayron globalni model. Torej bo, z izjemo manjših prilagoditev, v nespremenjeni obliki na voljo na različnih trgih sveta. Proizvodnja bo potekala v nemškem Wolfsburgu, na Kitajskem (dve tovarni) in v Mehiki.
V Evropo pripelje šele prihodnje leto
Tako kot tretja generacija Tiguana in deveta generacija Passata, se tudi Tayron seli na novo Volkswagnovo arhitekturo MQB-Evo. Slednja prinaša možnost vgradnje elektrificiranih pogonov (blagi hibridi in priključni hibridi) ter izboljšuje togost športnega terenca.
Ker gre za globalni model, bo Tayron vizualno praktično identičen Tiguanu L Pro, pri čemer je kitajski urad za homologacijo izdal tudi mere najnovejšega Volkswagnovega modela. V dolžino Tayron meri 4.735 milimetrov, 1.859 v širino in 1.859 v višino, kar pomeni, da je za 197 milimetrov daljši, 43 milimetrov širši in 43 milimetrov višji kot tretja generacija Tiguana. Medosna razdalja je prav tako bistveno daljša (+111 milimetrov) kot pri novem Tiguanu. Masa se ustavi pri 1.790 kilogramih.
Tayron ali Tiguan Allspace?
Motorna paleta uradno še ni potrjena, a s precejšnjo verjetnostjo lahko trdimo, da bo enaka kot v običajnem Tiguanu. Torej bo na voljo široka paleta pogonskih sklopov, ki vključuje dizelske motorje TDI, bencinske TSI ter hibridne opcije z oznako eTSI oziroma priključno-hibridne eHybrid. Izboljšani priključno-hibridni pogonski sklopi bodo ponujali več električnega dosega (do 100 km) ter možnost hitrejšega polnjenja z izmeničnim tokom, prvič pa bo serijsko na voljo tudi hitro polnjenje z enosmernim tokom.
Na nekaterih trgih bo Volkswagen še obdržal klasično poimenovanje Tiguan Allspace, že pred več kot pol leta pa so naokoli zaokrožile novice, da bo Volkswagen za Evropo raje izbral ime Tayron in s tem model poslal na novo pot.
Avtomobilizem.com (Vir: Autocar.)
Mnenja uporabnikov
1 komentar za "Vam je všeč ime Tayron? Kitajci razkrili naslednika sedemsedežnega Tiguana."
Za komentiranje moraš biti prijavljen
V času globalizma in vseprisotnosti dotične znamke po svetu, je ta zmeda z imenom povsem nepotrebna. Bo pa tudi v tej generaciji lepši Kodiaq, če že mora biti daljši SUV.