Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Poslušanje članka je na voljo naročnikom paketa Finance Poslovni.
Farizon supervan je sodoben kombi z elektropogonom in superhitrim polnjenjem, ki ga omogoča 800-voltna električna infrastruktura. Poleg supervana bo v Slovenijo letos zapeljal še manjši V6E, podjetje pa ima v ponudbi tudi tovornjake in avtobuse.
Foto: Geely
V nadaljevanju:
Skupina AutoWallis s sedežem v Budimpešti je sklenila pogodbo za distribucijo komercialnih vozil znamke Farizon, ki jih izdeluje skupina Geely Auto, v osmih državah srednje in vzhodne Evrope. V...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Evropa bo zelo kmalu občutila vso moč kitajskega avtomobilskega velikana Geelyja. Njegov predsednik Eric Li je v zadnjih letih na noge postavil celo serijo neodvisnih podjetij, ki na področju mobilnosti spletajo zanimivo poslovno mrežo.
Kitajski koncern Geely je kupil 7,6-odstotni delež v prestižni znamki Aston Martin. O natančnem znesku, ki so ga odšteli pri nakupu, sicer ni podatkov. Aston Martin s to prodajo končuje proces dokapitalizacije.
ElectroMobility Poland EMP, ki bo v prihodnje izdeloval lastne električne avtomobile na osnovi projekta Izera, je kot dobavitelja platforme izbral kitajski koncern Geely.
S prenosom proizvodnje evropskih in ameriških avtomobilskih znamk na Kitajsko ter prodorom kitajskih znamk bo leta 2025 po napovedi PwC prišlo do zasuka blagovne menjave med Kitajsko in Evropo.
Prevlada Kitajske v industriji baterij bi se lahko končala s protekcijami v lastnih industrijah, prehodom na drugačne zasnove baterij, ki bodo zahtevale manj kritičnih surovin, in povečano reciklažo.
Čedalje večje razlike v proizvodnih stroških med električnimi in avtomobili z motorji z notranjim zgorevanjem dodatno upočasnjujejo prehod na elektromobilnost. Trenutno je proizvodnja električnega vozila dražja kot klasičnega.