Nemški avtomobilski proizvajalec je leta 1974 predstavil model Audi 50, ki so ga izdelovali do leta 1978. Skupno so naredili 180.828 enot, zato so v današnjih časih celo na nemških cestah prava redkost. Audi 50 po zaključku proizvodnje sicer ni dobil svojega naslednika, a mu lahko kljub temu priznamo precejšen vpliv na zasnovo mnogih modelov, ki so bili predstavljeni kasneje.
Nastal na osnovi dediščine modelov znamke NSU
Leta 1961 je nemška znamka NSU predstavila dvovratni model Prinz 4, ki ga je poganjal zadaj nameščen zračno hlajen dvovaljnik, dve leti zatem pa so razkrili še daljši, močnejši in uporabnejši Prinz 1000, ki ga je poganjal bencinski štirivaljnik. Za nakup podjetja NSU so se leta 1969 odločili pri Volkswagnu, združitev s podjetjem Auto Union pa pomeni začetek znamke Audi, kot jo poznamo sedaj. Pod vodstvom Ludwiga Krausa so pričeli z razvojem mestnega avtomobila in nastal je slabega 3,5 metra dolg dvovratni avtomobil, ki je bil kupcem na voljo v dveh različicah – Audi 50 LS in Audi 50 GL. Poganjal ga je 1,1-litrski bencinski motor s 50 KM v različici LS in 60 KM v različici GL.
Leta 1975 pobudo v tem segmentu prevzema Volkswagen Polo
Do konca marca 1975 so pri Audiju prodali 43.000 avtomobilov Audi 50, z njegovo proizvodnjo pa so zaključili leta 1978. Do leta 1999, ko je Audi predstavili manjši mestni model A2, v ponudbi nemške znamke ni bilo tovrstnih modelov, saj so se vodilni odločili znamko povzdigniti na višji nivo ter ponujati večje, močnejše in prestižnejše avtomobile. V tem segmentu je zato ponudbo krojil Volkswagen s svojim Polom, ki so ga v prvotni obliki proizvajali do leta 1981, ko so ga nadomestili z drugo generacijo. Trenutno je kupcem na voljo že šesta generacija tega modela.
Avtomobilizem.com (Vir: Autoblog. Foto: Audi.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen