Novice

Prenovljeni Volkswagen Golf: po 50 letih še zadnjič s klasičnimi motorji?

Končno smo dočakali razkritje dolgo napovedovane prenove kultnega Golfa. Volkswagen je malenkostno posodobil njegov zunanji videz, mu vgradil novo večopravilno enoto ter ga tehnološko nadgradil, da se bo lažje boril proti prodajno vse močnejšim križancem.

Popolno razkritje – Volkswagen je namreč hkrati pokazal prenovljenega Golfa v hibridni, priključno-hibridni, karavanski in GTI izvedenki. Trenutno v družini manjkata le športni R in dizelsko gnani športni GTD.

Osvetljeni sprednji logotip za bolje založene pakete

Nemci so v skladu z dosedanjim pristopom tudi tokrat z minimalnimi kozmetičnimi spremembami prenovili Golfa. Še najboljVokswagen Golf 8.5 avtomobilizem.com_11 očitne novosti so vidne pri svetilnih elementih. Drugačna je grafika v žarometih, nekoliko bolj ostrih linij so tudi dnevne luči LED. V primeru izbire bolje založenih paketov bo Golf opremljen s polnimi lučmi LED in osvetljenim sprednjim logotipom. Za doplačilo bodo na voljo še matrični žarometi. Na zadku se zgodba ponovi: Volkswagen je spremenil grafično podobo zadnjih luči, ki imajo zdaj bolj tridimenzionalen videz. Prenova prinaša še štiri nove barve in pet novih platišč, nekoliko spremenjena sta oba odbijača.

Fizična stikala na volanu so nazaj

Kot smo že pisali, ko je Volkswagen notranjost novega Golfa pokazal na sejmu CES v Las Vegasu, se na volanski obroč prenovljenega Golfa vračajo fizična stikala. Prav tako je nova večopravilna enota. V cenejših paketih diagonala zaslona na dotik meri 10,4 palcev, pri bolje opremljenih različicah pa 12,9 palca. Na dotik občutljiva ploščica pod zaslonom na dotik ostaja pomemben del celotne izkušnje, a je tokrat osvetljena.

Še zadnjič z motorji na notranje zgorevanje

Volkswagen golf 8 avtomobilizem.com_23Vsekakor bo pri Golfu vsak našel motor po svojem okusu. Na voljo bodo namreč klasični bencinski in dizelski motorji, blagi hibrid, priključni hibrid in priključno-hibridni športni GTE ter klasični GTI. Tokrat Volkswagen ni omenil vstopnega litrskega trivaljnika, ki je bil uvod v Golfov svet pred prenovo.

Vstopni motor bo tokrat očitno 1,5-litrski TSI štirivaljnik s 85 kilovati, a bo glede na pretekle izkušnje verjetno največ povpraševanja po 1,5-litrskem TSI s 110 kilovati. Ta motor bo na voljo tudi s tehnologijo blagega hibrida, a izključno s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Seznam bencinskih opcij dopolni dvolitrski TSI s 147 kilovati. Pri dizlih bo na voljo dobro znani dvolitrski TDI s 85 kilovati v kombinaciji z ročnim menjalnikom in 110 kilovati v kombinaciji s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Priključno-hibridni eTSI je s prenovo pridobil bistveno večjo litij-ionsko baterijo, ki ima zdaj 19,7 kilovatne ure (prej 10,6 kWh). S tem se je električni doseg z enim polnjenjem povečal na 100 kilometrov. Zaradi večje baterije so dvignili moč polnjenja. Pri polnjenju z izmeničnim tokom se bo baterija polnila z do 11 kilovati, možno pa bo baterijo polniti na DC polnilnici z močjo do 50 kilovatov. Sistemskahttps___www.carscoops.com_wp-content_uploads_2024_01_Mk8.5-VW-Golf-wagon-00015-1024x682 moč se ustavi pri 147 kilovatih. Tako pri eHybrid kot pri GTE je namesto starega 1,4-litrskega TSI zdaj vgrajen novejši 1,5-litrski TSI motor.

O različici GTI še nimamo veliko informacij. Do stotice naj bi pospešila hitreje kot predhodnica, ki je to lahko storila v 6,2 sekunde. Logično, saj se je moč povečala za 15 kilovatov na 195 kilovatov. To pa je še vedno 5 kilovatov manj, kot je sistemska moč Golfa GTE.

Deveta generacija samo še na elektriko?

Volkswagen je že pred časom potrdil, da naj bi deveta generacija Golfa ne ceste zapeljala kot izključno električni model na Volkswagnovi prilagodljivi arhitekturi SSP. Pričakujemo jo ob koncu tega desetletja, a do takrat je še daleč in Golf v sedanji obliki ne bo zmogel konkurirati tekmecem.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Volkswagen.)

Mnenja uporabnikov

1 komentar za "Prenovljeni Volkswagen Golf: po 50 letih še zadnjič s klasičnimi motorji?"


vojkostar
3 meseci 15 dni nazaj

si sami kopljejo jamo, ko bojo vidl da večina raje kupuje rablene dizle/bencinarje kot pa EVje ki stanejo (roko an srce novi skorja tok kot bencinarji)

 
Se še spomnite Frontere? Opel jo vrača v modelno paleto.
Android Auto odgovori na sporočilo s pomočjo umetne inteligence