Digitalizacija
Poslovne rešitve
Varnost
08.04.2024 07:05

Deli z drugimi:

Share

Interne IT ekipe same težko skrbijo za kibernetsko varnost

Zagotavljanje kibernetske varnosti je postalo eden izmed največjih izzivov za organizacije vseh velikosti. Kibernetske grožnje postajajo vse bolj kompleksne in interne IT ekipe so jim težko kos.

Čeprav so interne IT ekipe dolgo časa uspešno skrbele za varnost naprav in omrežij, se je s pojavom vse bolj kompleksnih in prefinjenih kibernetskih groženj pokazalo, da samostojno ne zmorejo več zagotavljati zadostne ravni varnosti. Vzrokov za to je več, a ključna težava je v hitro razvijajočih se tehnikah napadov, ki pogosto presegajo znanje in izkušnje internih ekip.

Zakaj kibernetsko varnost zaupati zunanjim strokovnjakom?

Zaradi zgoraj navedenih razlogov organizacije vse pogosteje kibernetsko varnost prepuščajo zunanjim izvajalcem (outsourcing). S tem pristopom organizacije, ki bi se rade zaščitile pred kibernetskimi grožnjami, izboljšajo svoje možnosti za preprečevanje in odkrivanje napadov, zmanjšajo tveganja ter povečajo učinkovitost svojih varnostnih ukrepov.

Podjetja imajo največkrat le nekaj IT strokovnjakov, odvisno od velikosti same organizacije. Ti pogosto niso ozko usmerjeni zgolj na področje varnosti. S tem, ko podjetja kibernetsko varnost prepustijo zunanjim izvajalcem, pridobijo dostop do širokega spektra strokovnjakov s specializiranim znanjem in izkušnjami na tem področju ter z obsežnim znanjem o najnovejših kibernetskih grožnjah in naprednih obrambnih strategijah, ki jih interne ekipe pogosto nimajo.

Ena izmed najboljših rešitev je MDR

Prav zato se izkaže, da je storitev MDR (Managed Detection and Response) ena izmed najboljših rešitev za organizacije, ki iščejo zanesljiv in celovit pristop k varovanju svojih sistemov. MDR storitve združujejo napredno tehnologijo, strokovno znanje in nadzor 24/7, vse to pa omogoča hitro odkrivanje, analizo in odzivanje na kibernetske napade v realnem času.

Ker je kibernetska varnost ena izmed ključnih prednostnih nalog za organizacije v vseh sektorjih je pomembno, da te prepoznajo svoje omejitve in se obrnejo k zunanjim strokovnjakom, ki lahko nudijo boljše, specializirane rešitve. Z izbiro pravega zunanjega partnerja tako organizacije dosežejo višjo raven varnosti ter bolje obvladujejo kibernetska tveganja.

Ni vseeno, katerega partnerja izberete

Izredno pomembno je tudi to, da organizacije izberejo partnerja, ki ima potrebno znanje, izkušnje in tehnične zmogljivosti. Šele pravilna izbira partnerja zagotavlja najboljšo možno zaščito, obenem pa organizacijam in internim ekipam omogoča, da se osredotočijo na svoje osnovno poslovanje – medtem zunanji strokovnjaki za kibernetsko varnost prevzamejo odgovornost za varovanje njihovih informacijskih sistemov.

Tudi pri kibernetski varnosti je namreč pomembna celovitost, saj polovično delo prinaša tudi polovične rezultate, kar je lahko, ko govorimo o kibernetski varnosti, za podjetje tudi usodno ali pa vsaj zelo boleče.

Zato pri Telemach Slovenija ponujajo celovito rešitev Sophos MDR, ki je najbolje ocenjena MDR rešitev s strani G2 ocenjevalcev. O njej lahko več preberete tudi v naslednjem članku.


V primerjavi med »vedno na voljo MDR storitvami«, ki jih ponuja Telemach, in manjšimi SOC-i (varnostni operativnimi centri), kot jih ponujajo nekateri operaterji, obstajajo pomembne razlike:

Obseg storitev in zmogljivosti: Vedno na voljo MDR storitve običajno ponujajo celovito paleto storitev, ki vključujejo stalni nadzor, analizo groženj, odziv na incidente, forenzično analizo in svetovanje. Manjši SOC-i pa običajno nudijo osnovno raven storitev.

Specializirano znanje in izkušnje: Ponudniki MDR storitev imajo vedno na voljo dostop do vrhunskih strokovnjakov s specializiranim znanjem in izkušnjami na področju kibernetske varnosti. Manjši SOC-i pogosto nimajo enake stopnje specializiranega znanja in izkušenj.

Nadgradnje in prilagodljivost: Vedno na voljo MDR storitve običajno vključujejo redne nadgradnje in prilagodljivost, ki omogočajo hitro prilagajanje spremembam. Manjši SOC-i navadno nimajo enake stopnje prilagodljivosti ali hitrosti.

Storitvena podpora in odzivni časi: Pri vedno na voljo MDR storitvah so običajno zagotovljeni hitri odzivni časi v primeru incidentov in visoka stopnja storitvene podpore, medtem ko se manjši SOC-i s tem ne morejo pohvaliti v tolikšni meri.


Več lahko najdete na www.telemach.si (P.R.)


Prijavi napako v članku

Članek je pripravljen v sodelovanju s partnerjem TELEMACH d.o.o.
Za več informacij so vam na voljo pri TELEMACH d.o.o.
Ob kontaktu povejte, da ste objavo zasledili v Računalniških novicah.

Telemach Slovenija logotip

Želite biti obveščeni o novostih, ki jih pripravljamo s partnerjem TELEMACH d.o.o.? Vpišite svoj e-mail in se prijavite na BREZPLAČNE e-novice, od katerih se lahko kadarkoli odjavite.




Kaj berejo drugi?

Partnerji Računalniških novic Prikaži vse

Zlati partner

CEWE Magyarország Kft.

Béke utca 21-29, , Tel: 08 205 91 91
Čeprav živimo v digitalni dobi in skorajda vsak podatek arhiviramo v digitalnem arhivu, so fotografije redka izjema. Vse več fotografij je zajetih s pomočjo pametnih telefonov, ... Več
Zlati partner

Crayon

Šmartinska cesta 106, 1000 Ljubljana, Tel: 0597 87 142
Crayon je globalno podjetje, ki svojim strankam pomaga zgraditi komercialne in tehnične temelje za uspešno digitalno transformacijo v oblak. Ponujamo celovite IT rešitve migracij ... Več

MLACOM d.o.o.

Pot heroja Trtnika, 1261 Ljubljana - Dobrunje, Tel: 01 500 87 75
Tehnologija se nezadržno razvija naprej. Za vogalom je vedno novo odkritje, ki lahko spremeni tako zasebna kot poslovna okolja. Eden največjih izumov je zagotovo računalnik, ki ... Več
Zlati partner

iPROM d.o.o.

Šlandrova ulica 4b, 1231 Ljubljana Črnuče, Tel: 01 511 07 50
Digitalna odličnost, ki prepriča iPROM je hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavlja kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljajo, organizirajo in izvajajo ... Več