Search
Close this search box.

Za promocijo lokalne hrane letos predvidenih 1,24 milijona evrov

Svet za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov, ki se ga je udeležila tudi resorna ministrica Mateja Čalušić, se je med drugim seznanil s predlaganimi aktivnostmi za nov program promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov v obdobju 2023-2025. Letos bo predvidoma v ta namen na voljo 1,24 milijona evrov.

Kot so sporočili z ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, je letos pod oznako Izbrana kakovost – Slovenija za promocijo lokalnega mesa in mesa predvidenih okoli 735.000 evrov, za promocijo lokalnega mleka in mleka 356.500 evrov ter za promocijo lokalnega sadja in sadja 150.000 evrov, pri čemer po 60 odstotkov oz. 34 odstotkov prispeva sektor, ostalo proračun.

Člani sveta so se seznanili z argumenti in cilji promocijskih kampanj ter kanali komuniciranja. Poleg medijskega zakupa je v načrtu in delno že v izvajanju sodelovanje v oddaji Masterchef ter drugih promocijskih dogodkih, kot je Teden restavracij, dan izbrane kakovosti in ambasadorji izbrane kakovosti, “vse s ciljem večjega zaupanja v lokalne kmetijsko živilske proizvode”.

Svet se je seznanil tudi s pripravo nove celostne grafične podobe, nove kreativne strategije za komunikacijsko platformo in na novo oblikovanim napisom Naša super hrana. V pripravi so nove kreativne rešitve ter produkcija orodij za kampanjo mleka in mesa, kar bo v medijih vidno jeseni letos, so napovedali.

Poleg tega so se člani sveta seznanili še z zaključnim poročilom programa promocije mleka in mesa za obdobje med letoma 2020 in 2022.

V času izvajanja promocije lokalnega govejega in perutninsko mesa in mesa z oznako Izbrana kakovost – Slovenija je bilo promociji namenjeno 1,39 milijona evrov (59,2 odstotka prispevek sektorja, ostalo proračun). Za promocijo lokalnega mleka in mleka s to oznako pa je bilo namenjenih 722.282 evrov (53,4 odstotka prispevek sektorja, ostalo proračun).

Mleko in meso sta sektorja kmetijske in živilske proizvodnje, kjer je Slovenija povsem samooskrbna, zato je, kot so poudarili na ministrstvu, še posebej pomembno, da domači potrošniki pri izbiri tovrstnih živil posegajo po domačih kakovostnih proizvodih, ki so certificirani, dodatno nadzorovani in jasno označeni z znakom Izbrana kakovost – Slovenija.

Vir: STA

Dogodki

Svet za promocijo kmetijskih in živilskih proizvodov, ki se ga je udeležila tudi resorna ministrica Mateja Čalušić, se je med drugim seznanil s predlaganimi aktivnostmi za nov program promocije lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov v obdobju 2023-2025. Letos bo predvidoma v ta namen na voljo 1,24 milijona evrov.