Predstavitve

Večja in še bolj opazna

Hyundai Kona: slovenska predstavitev

Kljub temu, da je Hyundai drugo generacijo uspešne Kone razvil z mislijo na baterijsko-električni pogon, na naš trg najprej prihajajo izvedenke z motorjem na notranje zgorevanje.

Drznega videza

Kona že v prvi generaciji ni bila oblikovno zadržana, a je to nikakor ni oviralo pri nagovarjanju kupcev, prej nasprotno – pri nas jih je do sedaj po podatkih zastopnika prepričala kar 3.352. Po zgledu drugih sodobnih modelov znamke so šli oblikovalci tokrat še korak dlje. Za novo Kono pravijo, da je futuristični avtomobil, ki združuje eleganco in robustnost. Zagotovo so želeli že na prvi pogled ustvariti vtis, da je avtomobil tehnično napreden, razliko med konvencionalnimi in električno različico pa bodo na hitro opazili le še bolj poučeni. Kona je z mejnikom prešla tudi na novo platformo K3 ter posledično zrasla v enega večjih predstavnikov svojega segmenta.

Hyundai Kona ICE_HEV (3)Na sprednjem delu avtomobila kraljuje enotna ozka svetlobna linija pod katero je nizko nameščena maska hladilnika z aktivnimi zračnimi loputami. Enako je zasnovan svetlobni podpis zadnjega dela, kjer je tretja zavorna luč nameščena v spojlerju. Silhueta razkriva diagonalne linije, ki so prepoznavni element Hyundaievega parametričnega oblikovanja, hkrati pa je tam vidno, da so sprednje in zadnje luči integrirane v oblogo odbijačev. Vozilo deluje še bolj dinamično, če je opremljeno s posebnimi dodatki paketa opreme N Line.


Kona v številkah – dolžina: 4.350 mm, širina: 1.825 mm, višina: 1.570 mm, medosna razdalja: 2.660 mm, prostornina prtljažnika: 466-1.300 l.


Poudarjeno prostorna

Hyundai Kona ICE_HEV (10)Notranjost Kone je na račun večjih zunanjih dimenzij in daljše medosne razdalje opazno povečana, prirast se kaže tudi v prtljažniku. Pogled v potniški del razkriva, da so v ospredju sodobne tehnologije: od drugega nivoja opreme dalje se pred voznikom nahaja digitalna instrumentna plošča z zaslonom velikosti 12,3 palca (v osnovi 4-palčni zaslon), ki je optično povezana z enako velikim zaslonom informacijsko-multimedijskega sistema nad sredinsko konzolo.

V naboru varnostnih sistemov Smart Sense ne manjka pripomočkov, ki lahko vozniku nudijo udobje in varnost avtomobilov višjega razreda. Med novostmi ima Kona zdaj lahko celo opcijski digitalni ključ (Digital Key 2 Touch), ki pametni telefon oz. uro Apple, Samsung ali Google Pixel uporabi za dostop in zagon vozila (za vozila s paketom Impression in samodejnim menjalnikom). Hkrati pa je dobro vedeti, da omogoča posodobitve infozabavnega sistema in programske opreme na daljavo (OTA).

Najprej klasika in hibridi

Hyundai Kona ICE_HEV (5)V osnovi sta kupcem na voljo bencinska motorja 1,0 T-GDi (88,3 kW/120 KM) in 1.6 T-GDi (145,6 kW/198 KM). Oba sta na voljo s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom, močnejši pa je lahko združen tudi s štirikolesnim pogonom. Pogonski sklop z motorjem 1,0 T-GDi je poleg tega za doplačilo 900 evrov lahko opremljena tudi z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom.

Hibridna Kona ima vgrajen pogonski sklop sistemske moči (103,6 kW/141 KM) z 1,6-litrskim bencinskim štirivaljnikom (77,2 kW/105 KM), elektromotorjem (32 kW/43,5 KM), litij-ionsko baterijo kapacitete 1,56 kWh in 6-stopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko.

Električno Kono na našem trgu pričakujejo okvirno v sredini zadnjega kvartala letošnjega leta.

Cene za novinko se pričnejo pri 26.000 evrih za izvedenko T-GDI 120 s paketom Style. Najcenejša hibridna Kona z enakim paketom opreme stane vsaj 32.400 evrov. Številne podrobnosti pa najdete v cenikih klasične in hibridne izvedenke.

Besedilo: Urška Radolović. Foto: Marko Krautberger.

Mnenja uporabnikov

4 komentarjev za "Večja in še bolj opazna"


8 meseci 2 dni nazaj

Všečno in pohvalno za kolikor toliko klasično armaturo. Škoda samo ker nima vsaj po mojem mnenju optimalnega motorja zanjo 1.5tgdi. Žena ima v i30fb prejšnjo izvedbo 1.4tgdi in je top. Dovolj močan, dolgoročna poraba pa 5,9.

cashy
8 meseci 2 dni nazaj

zelo všečno!

xxl
8 meseci 2 dni nazaj

Ni slabo. Vsekakor bom šel pogledat v salon.

weasel
8 meseci 3 dni nazaj

Te bokobrani so pa takšni, kot bi dva avta skupaj sestavili.

 
Vse za nadaljevanje prodajnih uspehov
Atraktiven prvi vtis