Čeprav nagovarja k trajnostni mobilnosti, je lahko športna, kar dokazuje že od prvega modela z imenom DS3. Lahko je tudi elegantna, vsekakor pa je čisto posebna. Gotovo je tudi zelo francoska. Zato je Tina Maze več kot primeren obraz navdušene voznice francoske znamke.
Najuspešnejša smučarka v zgodovini Slovenije in še danes svetovna rekorderka po številu osvojenih točk v skupnem seštevku v eni sezoni (prav letos mineva deset let od omenjenega dosežka) je namreč prav tako vsestranska kot znamka DS (in njen avtomobil DS7), kar je dokazovala že v času aktivne kariere. Tako ji poleg alpskih smuči niso tuje niti tekaške, rada se poda na valove, čas rada preživlja v plezalnih stenah, dobro pa se znajde tudi na rdeči preprogi.
Katere so skupne točke, ki povezujejo vas, znamko DS in model DS7, ki ga vozite?
DS7 je zame najboljša izbira, saj vedno potujem z veliko športne opreme in mi ponuja največ prostora med vsemi vozili v ponudbi znamke. Je najprimernejši za moj življenjski slog, saj mi v ta avto uspe spraviti, vse kar potrebujem. Omogoča mi, recimo, da se hitro in udobno z nekaj pari smuči odpravim na daljšo pot.
Poleg tega me z DS7 povezujeta žensko razmišljanje o modi in občutek, da imam nekaj drugačnega, nekaj elegantnega in modernega. Zdi se mi, da so to lastnosti, ki so me pri tem avtomobilu najbolj prevzele. Med njimi sem se najbolje znašla, saj ni le avtomobil, primerjam ga z elegantno žensko torbico.
Kako se znamka DS in model DS7 skladata z vašim aktivnim življenjskim slogom?
Kot sem že dejala, je DS7 zame odlična izbira, saj gre za družinski in na splošno vsestranski avtomobil. Trenutno imam v njem smuči in športno torbo, ob njih pa tudi otroški sedež, zato je uporaben v vseh okoliščinah. Hkrati me je prepričal s svojo agilnostjo in okretnostjo, ki mi omogočata, da z njim lahko pridem in parkiram, kjerkoli želim. Zato tudi nimam težav z njegovo velikostjo, saj je primeren za manjša parkirna mesta in ozke ulice.
Včeraj sem se znašla v ozki ulici sredi Trsta in avto je ravno toliko velik, da mi je še uspelo priti skozi. Ne predstavljam si, da bi mi to uspelo z mojim avtodomom. Zato je DS7 precej bolj uporaben in ga uporabljam, kolikor se le da.
Kot smučarka ste veliko časa preživeli v Franciji. Kakšni so spomini nanjo in ali vam jih DS7 pomaga obujati?
DS je francoski avtomobil, in ko smo imeli prvo konferenco, sem dobila vprašanje, v katero športno oziroma smučarsko središče bi ga umestila. V trenutku sem odgovorila, da avtomobil sodi v Courchevel Meribel, kamor sem se odpravljala takrat.
In ko Francozom omenim, da se vozim z vozilom znamke DS, mi vedo povedati, da se z njim vozijo vsi predsedniki, da v Franciji velja za prestižno znamko – pa tudi po svetu –, zato sem še toliko bolj vesela, da ga imam in lahko uživam v vožnji z njim.
Kaj vam z vozniškega vidika najbolj ustreza pri tem avtomobilu?
Najbolj me navdušuje možnost izklopa različnih luči. Veliko se namreč vozim tudi ponoči, tako so moje oči tedaj manj obremenjene. Všeč mi je njegova tehnološka dovršenost, saj je na tem področju zelo izpopolnjen, poleg tega mi je všeč, da je tih, dobro zvočno izoliran. Hitro si hiter, saj se ne zavedaš njegove moči, zato moram paziti na hitrost. V tem pogledu me je vsekakor prijetno presenetil. Hkrati omogoča različne načine vožnje, od udobne, ki je mehka, do športne, ki je idealna za avtoceste.
Kam pa se z DS7 najraje odpeljete?
Po opravkih! (smeh) Vemo, kaj pomeni avtomobil in čemu je namenjen, žal pa je tako, da brez njega ne moremo živeti. Sama se sicer trudim, da ga uporabljam čim manj, in če se le da, se po opravkih odpravim peš ali s kolesom. Za vse druge potrebe pa je avto glavna vez, in ko lahko voziš udobno ter varno, je ta čas dobro izkoriščen. Tako je priročno, če imaš v vozilu nameščen sistem za prostoročno telefoniranje in se tako lahko brez težav pogovarjaš.
DS7 je priključni hibrid, znamka DS pa močno teži k varovanju okolja. Ali to velja tudi za vas?
Menim, da moramo vsi narediti kakšen korak k ohranitvi našega planeta. Vsak posameznik lahko naredi kaj za to, da avtomobil uporablja kar najbolj ekonomično in zgolj, ko je najbolj nujno.
Sama sicer veliko potujem na dolgih razdaljah in si ne predstavljam, da bi lahko imela izključno električni avtomobil, zato mi je takšen avtomobil, opremljen s priključno-hibridnim pogonskim sklopom, naravnost pisan na kožo.
Ime DS naj bi pomenilo dvoje – Different Spirit oziroma drugačen duh in Distinctive Series oziroma prepoznavna serija. Kaj izmed tega vas najbolje opiše – ali pa morda kar oboje?
Glede na pot, ki sem jo prehodila v karieri in kako sem se z leti spremenila, verjetno Different Spirit. Ob tem se spomnim, kako sem se morala odcepiti od nekega sistema, ki mi ni bil pisan na kožo, in postati drugačna oseba ter pokazati, da se da drugače doseči cilj. Ko sem nato izvedela za geslo Different Spirit, sem si rekla: to je to. Z znamko DS me namreč veže veliko skupnih točk, kar sem spoznala, ko sem jo začela odkrivati, to pa je potrditev, da je sodelovanje pravo.
Ko dobivaš takšna malenkostna zadoščenja, kot jih ponuja Different Spirit ali pa izraz DS, ki izgovorjen »deesse« pomeni boginja … V športu so mi velikokrat rekli, da sem boginja, ko sem redno stala na zmagovalnem odru. Zdi se mi, da je sodelovanje z znamko res lepo.
Katere pa so preostale skupne točke, ki vas povezujejo z znamko DS?
Morda to, da je do sodelovanja prišlo spontano. Pri DS namreč niso iskali novega obraza, po naključju smo bili mi tisti, ki smo prvi navezali stik, naključje pa je hotelo, da so se naše poti začele križati in hitro smo odkrili medsebojno povezavo. Prav to sodelovanje tudi spodbuja moje objave na družbenih omrežjih, ki sicer zahteva kar precej mojega časa in razmisleka, kakšno bo besedilo, kakšno sliko bom objavila in podobno.
Od nekdaj imam sicer rada fotografiranje in pisanje, skozi to pa zdaj ustvarjam svoj album na družbenih omrežjih, ki je nadomestil tistega, ki sem ga nekoč imela v domači omari, polnega razvitih fotografij. In tudi tedaj sem že pisala, zato je moja zdajšnja dejavnost logično nadaljevanje tega, saj me še vedno povezuje z ljudmi, s katerimi delim iste vrednote.