Avto.info

Škoda kodiaq

Zapeljali smo se z novo češko SUV odličnjakinjo

Škoda kodiaq se je v drugi generaciji vrnila večja, sodobnejša in bolj zmogljiva. Zapeljali smo bencinsko, dizelsko in tudi priključnohibridno izvedbo, ki samo z elektriko prevozi več kot 100 kilometrov.

Četrtek, 18. april 2024

Morda je težko verjeti, a športni terenec Škoda Kodiaq nove generacije je še prostornejši od predhodnika, s tem pa se je še bolj odmaknil od konkurence. To je tudi posledica dejstva, da je Kodiaq v dolžino nekoliko zrasel in zdaj meri skoraj 4,8 metra, daljše je tudi medosje. Od tega imajo koristi vsi potniki, ki lahko uživajo v številnih prilagoditvah pri nastavljanju sedežev. Ob tem meri 1,84 metra v širino in seže 1,66 metra v višino.

Zunanja oblika spredaj kaže na evolucijo sedanjega modela, medtem ko je zadek s poudarjenima C-stebričkoma in zadnjimi lučmi v obliki črke C bolj očitno spremenjen. Oblikovalci so posvetili veliko pozornosti aerodinamiki in dosegli majhen količnik zračnega upora, ki znaša le 0,28. Sprednji matrični žarometi imajo za 50 odstotkov več svetilnih elementov in zagotavljajo 15 odstotkov več svetilnosti kot pri sedanjem modelu. V LED tehniki lahko svetijo tudi zadnje luči, ki premorejo funkcijo pozdrava, bok pa krasijo platišča velikosti od 17 do 20 palcev.

Kabina lahko sprejme do sedem potnikov, pri čemer imata tista v tretji vrsti zdaj več prostora tako za noge kot za glave. Trditev smo preizkusili tudi v praksi in je njuna sreča najbolj odvisna od položaja pomične klopi v drugi vrsti. V primerjavi s predhodnikom je zrasel tudi prtljažnik, ki je pridobil 75 litrov prostora in pri petsedežni izvedbi meri od 910 do 2.105 litrov, pri sedemsedežni pa ponuja 340 litrov za tretjo vrsto, 845 litrov za drugo vrsto in do 2.035 do sprednjih sedežev.

Armaturna plošča, ki smo jo že spoznali, je opremljena s 25,4-centimetrskim (10-palčnim) zaslonom namesto klasičnih merilnikov in s 33-centimetrskim (13-palčnim) osrednjim zaslonom na dotik. Trije fizični vrtljivi gumbe za nadzor klimatske naprave, ki gostijo 3,1-centimetrske (1,25-palčne) prilagodljive zaslončke so prav gotovo ergonomski vrhunec, ki ponuja podporo sicer močno digitalizirani notranjosti. Tu izstopa tudi ena izmed številnih rešitev Simply Clever - čistilna krpa za zaslon v sredinski konzoli.

Pestro motorno paleto sestavljajo dva bencinska, dva dizelska in priključnohibridni pogonski sklop. Vstopno izbiro predstavlja 1,5-litrski blagohibridni TSI s 110 kilovati (150 KM), nad katerega se uvršča dvolitrski TSI s 150 kilovati (204 KM). Dizelske barve brani dvolitrski TDI v izvedbah s 110 in 142 kilovati (150 in 193 KM). Priključni hibrid 1,5-litrskemu bencinarju dodaja elektromotor ter ponuja 150 kilovatov sistemske moči (204 KM) in več kot 100 kilometrov električnega dosega. Moč se tu prenaša na sprednji kolesi preko 6-stopenjskega dvosklopčnega menjalnika DSG. Ostali motorji so povezani s 7-stopenjskim DSG, pri čemer močnejši različici bencinarja in dizla ponujata tudi štirikolesni pogon.

Tehnično plat zaokroža popoln nabor varnostnih in asistenčnih sistemov, kjer so pri Škodi posebej ponosni na prilagodljivo vzmetenje DCC plus, ki je sicer tehnično enako tistemu v VW tiguanu in passatu, pa tudi v lastnem superbu.

Novega kodiaqa bomo v Sloveniji dočakali v juniju, pri čemer predprodaja že poteka. Cena osnovnega modela z 1,5-litrskim bencinskim motorjem znaša 35.456 evrov, kar je približno 1.600 evrov manj od osnovnega tiguana (z enakim motorjem, a manjšo močjo). Različica RS pride, a šele kasneje, oprema sportline pa bo pri nas predvidoma že jeseni.

Tako je videti notranjost motorja, če nalijete preveč olja

Motorji z notranjim zgorevanjem potrebujejo olje - imajo namreč veliko gibljivih de
Novice

Xiaomijeva tovarna lahko model SU7 izdela v samo 76 sekundah!

Proizvajalec pametnih telefonov in po novem tudi avtomobilov, Xiaomi, izdeluje svoj
Novice

Le za bogate izbrance: milijarder 'odrezal' hrib in zgradil zasebno dirkališče na ravni formule 1

Na Japonskem so lani zgradili prvo zasebno dirkališče. Zasnoval jo je Hermans Tilk
Novice

Sedem stvari, ki jih morate vedeti o AdBlue

Sredstvo AdBlue danes potrebuje vsak nov dizelski avtomobil. Če ga še nikoli niste
Novice

Renault v nezavidljivem položaju skuša rešiti posel

Skupina Renault se je znašla v neprijetni situaciji, saj je z Rusijo poslovno močn
Novice

E-mini s kitajskim potnim listom

V resnici se bo trivratni mini razcepil na dve različici, klasično in električno.
Novice

AVTO MEDIJA d.o.o.

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu. Poleg tega lahko zajemajo in obdelujejo podatke za tržne raziskave mesta contentexchange.me, oglaševanje in izboljšanje uporabniške izkušnje na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

AVTO MEDIJA d.o.o.