N. Vo. | 14. 5. 2024, 20:16

10 nasvetov za organizacijo doma, ki bodo olajšali vaše življenje

Profimedia

Če se tudi vam zaradi divjega vrveža vsakdana in neskončnega spiska obveznosti doma kopiči nered, vam bo naslednjih 10 nasvetov za organizacijo prostora olajšalo pospravljalne dneve.

1. Čiščenje ene sobe naenkrat: Če se tudi vam pogosto zgodi, da med čiščenjem ene sobe začnete urejati še drugo, se proces lahko ravleče in postane obremenjujoč, na koncu pa se zdi, da niste naredili ničesar. Osredotočite se na urejanje ene sobe naenkrat. Tako bo delo bolj obvladljivo in občutek zadovoljstva ob zaključku vsake sobe večji.

2. Označevanje škatel in zabojnikov: Uporaba nalepk, trajnih markerjev ali dekorativnih tabel za označevanje škatel in zabojnikov je izredno uporabna. Označevanje vam omogoča lažje iskanje stvari, poleg tega pa preprečuje zmedo pri poznejšem iskanju vsebine. Z nalepkami si lahko označite tudi prostor v omari.

3. Stojalo za odeje: Gre za razmeroma nov tip pohištva, s katerim lahko prostor uredite tako, da bodo tople odeje, ki jih ne uporabljate skozi celo leto, obešene na stojalu za odeje. Ta rešitev ne zasede veliko prostora, hkrati pa prostor ohranja urejen. Lahko stoji samostojno ali pa se pritrdi na steno in običajno omogoča, da se odeje obešajo tako, da so lahko dostopne.

4. Skiciranje načrta za organizacijo: Pred urejanjem majhnih prostorov, kot sta hladilnik ali shramba, na papirju skicirajte načrt. To vam omogoča preveriti, ali so vaši načrti uresničljivi, preden začnete z dejanskim delom.

5. Sprotno pospravljanje: Najboljši način za preprečevanje kopičenja stvari je, da jih takoj pospravite. Ta navada še posebej pride prav v kuhinji, kjer umazane posode in pripomočke umijte takoj po uporabi.

6. Shranjevanje stvari tam, kjer jih uporabljate: Shranjevanje stvari blizu mesta uporabe olajša njihovo pospravljanje. Na primer, skodelice za kavo hranite blizu kavnega aparata.

7. Shranjevanje živil po datumu izteka: Uredite svoj hladilnik in shrambo tako, da bodo živila s krajšim rokom uporabnosti spredaj in bolj dostopna. To bo zmanjšalo možnost, da bi živila propadla in se zavrgla.

8. Kotiček za pošto: Urejanje pošte bo lažje, če si ob vhodu v vaš dom uredite kotiček za pošto, kjer lahko ločite račune, pisma in reklame. Nepotrebno pošto takoj reciklirajte.

9. Organizacija po kategorijah: Organiziranje predmetov po kategorijah vam lahko pomaga hitreje najti želene stvari in pospeši postopek organizacije.

10. Barvno kodiranje za otroške stvari: Če imate več otrok, pustite vsakemu, da izbere barvo za svoje stvari. To jim pomaga prepoznati, kateri predmeti so njihovi in zmanjša zmedo pri pospravljanju.

Novo na Metroplay: Soočenje Luke Mesca in Mateja Tonina | N1 STUDIO