Novice

Mitsubishi je s prenovo ASX poskrbel za večji odmik od Capturja

Približno leto in pol je minilo od razkritja druge generacije modela ASX, ki je bila zasnovana za evropski trg, v lanskem letu pa se je pri nas tudi začela njegova prodaja. V hitrem preobratu so z včerajšnjim razkritjem predstavili posodobljeno podobo križanca segmenta B-SUV, ki nastaja na platformi CMF-B Alianse Renault-Nissan-Mitsubishi in je tesno povezan z Renaultovim Capturjem.

Hitra osvežitev

Ker zveni uradno sporočilo za javnost zelo podobno kot tisto pred dobrim letom, je za začetek bolj smiselno na hitro primerjati fotografiji sprednjega dela. Oblikovalski element, ki ga pri znamki imenujejo dinamični ščit (Dynamic Shield), uvaja nekoliko drugačno interpretacijo sprednjega dela s spremenjenimi žarometi. Na zadku je sprememb še manj, če sploh kaj, platišča ostajajo v dimenzijah 17 ali 18 palcev, v barvni paleti pa ni več temno modre Charcoal. Brez presenečenja tudi motorna paleta nudi enake različice kot pred prenovo: 1,0-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom, 1,3-litrski bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva in turbinskim polnilnikom/Mild Hybrid ter 1,6-litrski hibrid (HEV).

Mitsubishi ASX primPovezljivost in sodobna vozniška pomagala

Zdi se, da so pri Mitsubishiju v ASX še največ časa posvetili izboljšavi uporabnikove digitalne izkušnje. Infozabavni sistem je po vzoru Renaultovih po novem povezan s  storitvami Google (Google Maps, Google Play, Google Assistant ) in dovoljuje povezavo z aplikacijo za pametne telefone My Mitsubishi Motors, kar uporabnikom med drugim omogoča dostop do diagnostike v realnem času, upravljanje nekaterih funkcij na daljavo ter po potrebi pomaga pri iskanju vozila.

Pred voznikom tudi v osnovni izvedenki ne bo več 4,2-palčnega prikazovalnika potovalnih informacij, saj se ponudba zdaj začneNew ASX_004 pri 7-palčnem digitalnem zaslonu (v boljši verziji ta meri nespremenjenih 10 palcev). Zaslon infozabavnega sistema se je že pred prenovo v najboljši različici sukal pri 10 palcih diagonale, zato bo bolj zanimivo videti, kaj bo najti v vstopni verziji, kjer je bil do sedaj na voljo 7-palčni zaslon. Prav tako se je dalo že v lanski različici ASX z aplikacijama Apple CarPlay ali Android Auto s pametnim telefonom povezati preko kabla ali brezžično in ga polniti na indukcijski podlagi. Premijske izvedbe avdio sistema pa naj bi z zvočniki namesto Bosea po novem opremljal Harman Kardon. Sistemske in druge posodobitve se bodo izvajale v realnem času na daljavo.

Paket vozniških pomagal naj bi se razširil za sistem za 360-stopinjski nadzor okolice, pomoč pri parkiranju, opozarjanje na mrtvi kot, pomoč pri varnem zapuščanju vozila in opozorilo na prečni promet zadaj.

V Slovenijo po napovedi zastopnika posodobljeni ASX prihaja letos jeseni.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Mitsubishi.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Ford E-Transit z več dosega in možnostjo hitrejšega polnjenja
Nora količina navora in štrije motorji za Mercedesov električni razred G