Novice

Leapmotor s pomočjo Stellantisa s prvim poceni modelom pred vrati Evrope

Z novim partnerstvom pri Stellantisu postavljajo izziv znamkam, ki evropskim kupcem ponujajo cenovno dostopnejše modele.

Lani oktobra je Stellantis s finančnim vložkom 1,5 milijarde evrov pridobil 21-odstotni lastniški delež kitajskega proizvajalca Leapmotor in večinski (51-odstotni) delež novoustanovljenega podjetja Leapmotor International s sedežem na Nizozemskem, preko katerega bo potekala prodaja modelov znamke Leapmotor izven Kitajske. Stellantis z dogovorom postaja ekskluzivni zastopnik in prodajalec modelov znamke Leapmotor na mednarodnih trgih z izjemo Kitajske. Ti naj bi poleg Evrope vključevali še države Srednjega Vzhoda, Latinsko Ameriko in države jugovzhodne Azije.

Leapmotor T03Ob bok cenovno dostopnejšim znamkam, kot je Dacia

V okviru skupnega podjetja nameravajo evropskim kupcem ponujati modele, ki kljub ugodni cenovni umestitvi prinašajo dodano vrednost. V Stellantisovih prodajnih salonih naj bi že v drugi polovici letošnjega leta ponudili manjši električni model T03, ki naj bi ga iz predpripravljenih komponent letos pričeli izdelovati na Poljskem. Kasneje naj bi mu sledil še model 4,750 metra dolgega športnega terenca C10, ki naj bi bil na voljo z električnim ali hibridnim pogonskim sklopom. Oba modela naj bi bila trenutno v postopku pridobivanja evropske homologacije, ta pa naj bi bil zaključen do letošnjega poletja. Trenutno poteka še razvoj dveh manjših modelov, ki naj bi bila na voljo po letošnjem letu, dolgoročno pa nameravajo v okviru partnerstva kupcem ponuditi nabor modelov različnih segmentov.

Stellantisu nova priložnost za nastop na kitajskem trgu in širitev ponudbe v Evropi

Po besedah Stellantisove finančne direktorice Natalie Knight, Leapmotor postaja petnajsta Stellantisova znamka v Evropi, s svojo ponudbo pa na bi se uvrščala med znamki Citroën in Fiat. Dodaja še, da naj bi še letos njihove znamke Citroën, Fiat in Opel predstavile cenovno dostopnejše modele, zasnovane na nizkocenovni platformi Smart Car. Prednosti novega sodelovanja vidijo tudi v odpiranju novih možnosti na kitajskem trgu, kjer so z znamkama Citroën in Peugeot tekom zadnjih nekaj let izgubili dobršen del tržnega deleža, leta 2022 pa so prenehali tudi s tamkajšnjo proizvodnjo modelov znamke Jeep. Prvi finančni rezultati novega sodelovanja naj bi se pokazali v drugi polovici letošnjega leta, a po besedah Knightove na začetku še ne bodo imeli bistvenega vpliva na Stellantisove finančne izkaze.

Leapmotor C11Modeli znamke Leapmotor naj ne bi predstavljali konkurence obstoječi ponudbi Stellantisovih znamk, model T03 pa naj bi bil na francoskem trgu na voljo od 26.000 evrov naprej. Podjetje Leapmotor naj bi tudi po zaslugi pridobljenih sredstev zmanjšalo svoje izgube, izven obsega sodelovanja s Stellantisom pa naj bi letos prodali med 250.000 in 300.000 vozil. Njihova ponudba vključuje še model srednje velikega električnega športnega terenca C11 s 650 km dosega, ki je na voljo tudi v priključno-hibridni različici, trenutno pa zaključujejo razvoj športnega terenca C16 in srednje velike limuzine C01, ki so ju predstavili tudi v okviru avtomobilskega salona v Pekingu.

Avtomobilizem.com (Vir: Automotive News Europe. Foto: Stellantis, Leapmotor.)

Mnenja uporabnikov

4 komentarjev za "Leapmotor s pomočjo Stellantisa s prvim poceni modelom pred vrati Evrope"


jack86
13 dni 3 ur nazaj

Ne razumem… 1.5 miljarde placali, da so si plunli v lastno skledo? Dvojni nateg. Buh se usmil Evrope. Kitajci nas nategujejo spred in zad .

srcnik
13 dni 21 ur nazaj

Mislijo lupiti evropske kupce z nabijanjem cen kitajskih jajčk… Prava gamad je ta Stellantis.

Blinder
14 dni 18 ur nazaj

Bo treba v Evropi ponovno prodajat 14 palčne gume

xxl
14 dni 18 ur nazaj

T03 za 26 000 €??? Mrš!

 
Renault Symbioz: je več kot le podaljšan Captur?
Leto dni po prenovi: Volkswagen ID.3 z novo nadgradnjo