Registracija na omenjenem portalu bo za bolnike možna na dva načina. Prva pot bo z uporabo digitalnega certifikata SIGEN-CA, SIGOV-Ca ali SI-PASS, druga pa z osebno identifikacijo v ambulanti, ko bo zdravstveni delavec posameznika dodal v sistem. V tem primeru bo ob registraciji posameznik prejel dve kodi za registracijo, eno po elektronski pošti, drugo pa po SMS-sporočilu, ki veljata 24 ur, in omogočata registracijo. Za vnos v sistem so v ambulanti nujno potrebni osebni podatki, mobilna telefonska številka in elektronski naslov. Takšno registracijo že uporabljajo nekateri drugi zdravstveni domovi po Sloveniji, kot sta ZD Ljubljana in ZD Koper.

»Če posameznik nima lastnega elektronskega naslova in mobilne številke, lahko za registracijo v portal Iris portal pooblasti drugo osebo. V tem primeru pooblaščena oseba opravi sam postopek registracije, posameznik pa podpiše pooblastilo, kar pride največkrat v poštev predvsem pri starejših osebah in otrocih,« je še pojasnila Škerjančeva.

S prehodom na portal pa se bo komunikacija po elektronski pošti in spletnih obrazcih, ki se uporabljajo v enotah predšolskih, šolskih in splošnih ambulant, s 1. januarjem prihodnje leto ukinila. Izjema bo komunikacija informacijske točke z ambulantami.