Podjetja 16.6.2022 9:22

Na SOF naziv agencija leta agenciji Shift, znamka leta postala A1 Slovenija

Portorož, 16. junija - Na 31. Slovenskem oglaševalskem festivalu (SOF) so v sredo zvečer razglasili nagrajence. Agencija leta je postala agencija Shift, znamka leta pa A1 Slovenija. Med zmagovalci sta v različnih kategorija še družba Instant in zavod Radio Študent. Nagrado oglaševalska osebnost je prejel Mitja Tuškej, oglaševalec leta 2021 je Mercator.

Ljubljana. Slovenska oglaševalska zbornica. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Slovenska oglaševalska zbornica.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Letošnji 31. SOF je v dveh festivalskih dneh 14. in 15. junija na oder pripeljal 45 govorcev in v Avditoriju Portorož povezal več kot 1300 udeležencev. Festivalski utrip je zaokrožila Zlata noč, slavnostna zaključna prireditev, kjer so v sredo zvečer razglasili prejemnike oglaševalskih nagrad in stanovskih priznanj.

Poleg agencije Shift in znamke A1 Slovenija je kot najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov ponovno slavila družba Instant, najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasov pa je postal zavod Radio Študent. Nagrado oglaševalska osebnost je prejel strateg in partner v Formitas skupini Mitja Tuškej. Naziv oglaševalec leta 2021 je bil znan že prej, to je Mercator.

Zmagovalca natečaja za mlade kreativce sta postala Tit Lončar in Sara Sešlar Naraks iz agencije Pristop s kreativno idejo MRFY=ZAKON. Drugo mesto sta osvojila Tina Križaj in Luka Štuhec iz agencije FuturA DDB z idejo Pizza presenečenja, tretje mesto pa Sara Grmek in Lara Oset iz Agencije 101 z idejo Zavarovanje za telo in dušo.

SOF je letos poleg temeljite prenove tekmovalnega programa zaznamovalo tudi veliko število prijavljenih del, ki je preseglo pričakovanja organizatorjev. Prijavljenih je bilo namreč 100 del več kot lani oz. se je skupno za oglaševalske nagrade potegovalo 420 kreativnih rešitev, kar po navedbah organizatorjev dokazuje, "da je festival še kako relevanten, živ in živahen".

Dela je ocenjevala devetčlanska žirija, ki ji je predsedoval izvršni kreativni direktor v agenciji Shift in dvakratni kreativni direktor leta Luka Bajs. Pri tem so žiriji s strokovnim znanjem pomagali tudi pridruženi člani, v prvem krogu ocenjevanja pa tudi 56 članov tekmovalne akademije SOF, ki je prvič zaživela prav ob vstopu v novo desetletje SOF.

Podelil so tri velike nagrade, 28 zlatih in 36 srebrnih nagrad. Velike nagrade so prejele kampanje Babica, ki jo je za Lesnino ustvarila Futura DDB, Nepričakovana vrnitev, ki jo je prav tako Futura DDB zasnovala za DPBS, MSD, Astra Zeneca, Boehringer Ingelheim in Roche, in kampanja Glavni proti jutru, ki je delo Agencije 101 za Burek Olimpija.

SOF tradicionalno organizira Slovenska oglaševalska zbornica. Na letošnjem dvodnevnem dogodku so organizatorji izpostavili vprašanje, komu zaupati v dobi digitalizacije. Kot ugotavljajo, se namreč v dobi splošne digitalizacije ni močno spremenila le oblika sporočanja informacij, temveč tudi ton komunikacije.