Finančna pismenost postaja priljubljena besedna zveza v naših krajih. Kot vsak močan trend pa tudi ta s krepitvijo privablja bolj kot ne samooklicane guruje, ki s spretnimi trženjskimi prijemi prepričujejo finančnih znanj željnih, da so izkušeni in zaupanja vredni predavatelji. Ker gre v prvi vrsti za mojstre marketinga, ne pa osebnih financ, seveda ciljajo na čustva, ne pa dolgoročno korist vlagatelja.
Bolj ko smo razmišljali in proučevali pasivni dohodek, bolj se je zdelo, da je skupna točka vseh znanje. In znanje boste morali iskati drugje, ne pri marketinškem guruju, preoblečenem v kvazi finančnega poznavalca, ki vas lovi s popularnimi besednimi zvezami, kot sta »finančna pismenost« in »pasivni dohodek«.
Kako znani Slovenci gledajo na osebne finance?
11.05.2023 09:12
Dopolnjeno: 11.05.2023 09:21
Čas branja:
4 min