Mitsubishi ASX
Prenova mu je prinesla lastno identiteto in še kup drugih dobrot
Mitsubishijev najbolj kompaktni SUV, ki je bližnji sorodnik renaulta capturja, se je pokazal v prenovljeni podobi. Oblikovalci so mu končno nadeli družinski obraz, po novem pa se pohvali tudi z Googlovimi storitvami.
Sreda, 24. april 2024
Evropski del Mitsubishija je razkril posodobljeno različico modela ASX, ki se za kupce bori v izjemno konkurenčnem segmentu B-SUV. Ni treba biti detektiv, da opazite podobnosti z renaultom capturjem, ki je sicer njegov tesni sorodnik, a je za razliko od modelov pred prenovo tokrat ASX nekoliko bolj samosvoje oblikovan. To velja vsaj za masko vozila, ki se s prepoznavnim »dinamičnim ščitom« veliko bolj ujema z ostalimi, predvsem večjimi, modeli te znamke.
Manjši oblikovni popravki so sicer posejani po celotni karoseriji, ki pa je ohranila enake dimenzije kot prej. Tudi v notranjosti prostorskih sprememb ni, ampak je ASX še vedno razmeroma prostoren kompaktni SUV, ki je sicer najbolj udoben za dva, pogojno pa seveda tudi do pet ljudi.
Bolj pomemben kot kak nov material na sedežih je napredek na področju vgrajene tehnologije. Novi ASX ima namreč vgrajen Google, s katerim imajo vozniki dostop do aplikacij in storitev, kot so Google zemljevidi, Google Assistant, ki z izgovorjenim »Hey Google« omogoča glasovno upravljanje. Nova je tudi mobilna aplikacija My Mitsubishi Motors, ki zagotavlja informacije in storitve na daljavo, med drugim tudi dostop do diagnostike v realnem času in funkcije iskanja vozil. Pokončen osrednji zaslon, ki je središče naštetih sodobnih rešitev, ima premer 26,4 centimetra, medtem ko je pred voznikom lahko digitalna instrumentna plošča s 17,8-centimetrskim premerom ali pa večja s kar 25,4-centimetrsko diagonalo.
Motorna paleta ostaja nespremenjena in še naprej obsega litrski trivlajnik s 66 kW (90 KM), 1,3-litrski štirivaljnik z ročnim menjalnikom in s 103 kW (140 KM) ali 118 kW (160 KM), če je povezan s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Del ponudbe bo ostala tudi hibridna različica s 105 kW (143 KM), ki omogoča kar 900-kilometrski skupni doseg in v mestu obeta vse do 80 odstotkov časa popolnoma električne vožnje.
Med adute novega modela ASX spada bogat nabor asistenčnih sistemov, med drugim tudi MI-PILOT (Mitsubishi Intelligent – PILOT), ki združuje prilagodljivi tempomat (ACC) in asistent za vožnjo po voznem pasu (LCA). Zagotovo pa bo še naprej njegov prodajni adut 5 let tovarniške garancije (100.000 kilometrov), ki ostaja konkurenčna prednost pred Renaultovim dvojčkom. V Sloveniji ga pričakujemo še pred zaključkom tega leta.