Slovenija
Oglasno sporočilo

Kako dvigniti bančno izkušnjo na višjo raven

Halcomova platforma Customer Engagement
Avtor
27.06.2023 15:12
Dopolnjeno: 28.06.2023 11:10
Čas branja: 3 min

V dobi digitalne preobrazbe je bančništvo pred izzivi in priložnostmi, ki jih prinaša tehnološki napredek. Za uspešno konkurenco na trgu sta ključna zagotavljanje odlične izkušnje strankam ter uporaba naprednih rešitev za digitalno bančništvo. Odgovor na to je Halcomova platforma Customer Engagement (platforma za vključevanje strank), ki združuje več rešitev. Te inovativne rešitve omogočajo bankam dvig bančne izkušnje na višjo raven ter hkrati upoštevajo pomembne vidike digitalizacije, kibernetske varnosti in trajnostnega razvoja (ESG).

Halcomova platforma Digital Banking

Halcomova platforma Digital Banking pomeni celovito rešitev za digitalno bančništvo in vključuje multibančne rešitve Halcom E-Bank z namizno aplikacijo, MultiPay z mobilno in spletno aplikacijo ter standardne enobančne rešitve za korporativne stranke, mala in srednja podjetja ter fizične osebe z mobilno in spletno aplikacijo.

Napredna uporabniška izkušnja: platforma omogoča strankam enostaven in intuitiven dostop do bančnih storitev prek različnih naprav. S tem se izboljša zadovoljstvo strank in krepi njihova zvestoba.

Širok nabor funkcionalnosti: Halcomova platforma Digital Banking vključuje osnovne in napredne funkcionalnosti, kot so takojšnja plačila, potisna obvestila, plačevanje računov ter upravljanje računov pri različnih bankah v eni aplikaciji, na vseh kanalih. S tem je omogočeno celovito pokrivanje finančnih potreb strank.

Halcomova platforma Digital Journey

Halcomova platforma Digital Journey je inovativna rešitev, ki omogoča hitro implementacijo digitalnih poti in interakcij s strankami. Platforma je enostavno združljiva z drugimi bančnimi sistemi prek konfigurabilnega nabora REST API in zagotavlja vrhunsko izkušnjo na vsaki stopnji digitalnega cikla stranke.

Hitra implementacija: bankam omogoča hitro uvedbo različnih digitalnih poti in interakcij s strankami. Sistem omogoča enostavno ustvarjanje digitalnih poti, modelov podatkov in integracijskih vmesnikov z minimalno programiranja, kar zmanjšuje napor v vseh faza produktnega razvoja.

Podpora kompleksnim delovnim procesom: Halcomova platforma Digital Journey vključuje integriran sistem upravljanja odločitev, ki podpira kompleksne digitalne delovne procese. S tem se avtomatizirajo procesi, poenostavljajo delovni tokovi ter povečuje učinkovitost.

Insite CRM

Insite CRM je napredno orodje za upravljanje odnosov s strankami, ki temelji na integriranem prediktivnem podatkovnem modelu in strojnem učenju. Bankam omogoča ciljno usmerjeno trženje ter celovit vpogled v podatke o strankah.

Ciljno usmerjeno trženje: orodje uporablja podatke o strankah za identifikacijo njihovih potreb, preferenc in vedenja, kar omogoča personalizirano ponudbo izdelkov in storitev.

Celovit vpogled v stranke: z Insite CRM banka pridobi celovit vpogled v podatke o strankah. S pomočjo analitike in poročil lahko bolje razume stranke, njihove potrebe in želje ter jim zagotavlja personalizirane izkušnje.

Halcom One

Halcom One je kvalificirano digitalno potrdilo v oblaku, za njegovo uporabo pa stranka potrebuje samo svoj pametni telefon. Ta inovativna rešitev ponuja digitalno potrdilo in e-identiteto, ki omogočata digitalno podpisovanje z enako pravno veljavo kot lastnoročni podpis, kar omogoča zaključek celotnega procesa na digitalnem kanalu, ne da bi stranka morala obiskati bančno poslovalnico.

DIGITALIZACIJA, KIBERNETSKA VARNOST IN ESG

Halcomova platforma za vključevanje strank je zasnovana z mislijo na digitalno preobrazbo bank. S svojimi naprednimi rešitvami bankam omogoča, da so v koraku s sodobnimi trendi digitalizacije bančništva.

Hkrati je Halcomova platforma osredotočena na kibernetsko varnost, ki je ključnega pomena v današnjem digitalnem svetu. Zagotavlja visoko stopnjo zaščite podatkov strank ter uporablja najnovejše varnostne mehanizme, da prepreči morebitne zlorabe ali napade.

Obenem Halcom kot podjetje, ki si prizadeva za trajnostni razvoj, upošteva tudi pomembne vidike ESG. S svojimi rešitvami spodbuja digitalno bančništvo, ki omogoča manjšo porabo papirja ter prispeva k zmanjšanju okoljskega odtisa. Halcomove rešitve gostujejo v podatkovnih centrih, ki uporabljajo izključno zeleno električno energijo brez ogljikovega dioksida. Prav tako so z letošnjim junijem prešli na izključno ekološko embalažo digitalnih kvalificiranih potrdil.

Halcomova platforma Customer Engagement za izboljšano bančno izkušnjo

Halcomova platforma Customer Engagement je inovativna rešitev za banke, ki želijo izboljšati bančno izkušnjo strank. Z raznovrstnimi funkcionalnostmi, visoko stopnjo prilagodljivosti, kibernetsko varnostjo ter skladnostjo z načeli ESG, Halcom omogoča bankam, da se učinkovito prilagajajo sodobnim zahtevam digitalnega bančništva ter vzpostavijo trajnostno in zaupanja vredno okolje za stranke.


Vsebino omogoča Halcom, d. d.