Tinder je še vedno najbolj priljubljena aplikacija za spletne zmenke. Foto: EPA
Tinder je še vedno najbolj priljubljena aplikacija za spletne zmenke. Foto: EPA

V luči trenutne krize zaradi vedno večjih življenjskih stroškov naj bi ljudje vedno manj denarja namenili platformam za pretakanje videov. To pa ne velja za področje aplikacij za spletne zmenkarije – te še vedno cvetijo. Tinder je v treh mesecih med julijem in septembrom zabeležil rast prodaje in število uporabnikov. Po besedah lastnika ene najbolj priljubljenih aplikacij za spletne zmenke na svetu, ki sicer ponuja tudi brezplačno različico, se je število plačanih naročnin v tem obdobju povečalo za sedem odstotkov.

K tem naj bi pripomogla tudi vrnitev funkcije, ki uporabnikom omogoča, da desno in levo podrsajo kar s svojih namizij. Podjetju Match Group, ki ima poleg Tinderja v lasti tudi platformi Hinge in OkCupid ter se trenutno ponaša z okoli 100 milijoni aktivnih uporabnikov, naj bi se število strank po vsem svetu, ki plačujejo na njegovih platformah, v tem četrtletju s 16,3 milijona povečalo na 16,5 milijona.

Skupna prodaja vseh Matchevih projektov v četrtletju se je povečala na 810 milijonov dolarjev (okoli 830 milijonov evrov). Delnice družbe Match, ki so bile letos sicer šibke, so se povečale za 16 odstotkov, poroča BBC.

Številne tehnološke velikane je kriza že prizadela

Vseeno opozarjajo, da je svetovna upočasnitev gospodarstva začela terjati svoj davek. Kljub temu da se je število naročnin povečalo, naj bi namreč uporabniki Tinderja porabili vedno manj denarja za enkratne funkcije, ki naredijo profil bolj viden (Super Like, Boost).

Dobiček Tinderja se po napovedih lastniškega podjetja v naslednjih mesecih ne bo bistveno povečal. Slabše gospodarske razmere naj bi bremenile tudi blagovne znamke, kot je Plenty of Fish, ki skrbijo za ljudi z nižjimi dohodki, ljudje so začeli opravljati manj nakupov v aplikacijah na tovrstnih platformah.

Številne tehnološke velikane je kriza sicer že prizadela. Tako Apple kot Amazon sta že opozorila, da je njihova prodaja upadla – naraščajoči življenjski stroški zmanjšujejo kupno moč potrošnikov. Delnice lastnika Facebooka Mete so prejšnji teden padle za več kot 20 odstotkov.