12cilindri od 0 do 100 km/h pospeši v 2,9 sekunde, do 200 km/h pa v 7,9 sekunde, kabriorazličica spider, ki je težja za 60 kilogramov, pa 2,95 sekunde oziroma 8,2 sekunde. Foto: Ferrari
12cilindri od 0 do 100 km/h pospeši v 2,9 sekunde, do 200 km/h pa v 7,9 sekunde, kabriorazličica spider, ki je težja za 60 kilogramov, pa 2,95 sekunde oziroma 8,2 sekunde. Foto: Ferrari

Pri Ferrariju nadaljujejo hitro uvajanje novih modelov, da bi obdržali pozornost svojih bogatih strank. Podjetje kot del električne strategije svoji ponudbi dodaja hibridno-električne avtomobile. Vendar so se pri Ferrariju hkrati zavezali, da bo nadaljeval prodajo tradicionalnih avtomobilov z motorjem z notranjim zgorevanjem, k čemur je pripomogla tudi odločitev Evropske unije, da vozila, ki jih poganjajo e-goriva, izvzame iz načrtovane postopne opustitve vozil z motorjem z notranjim zgorevanjem.

Novi dvosed 12cilindri in njegova kabriorazličica 12cilindri spider se zgledujeta po Ferrarijevih zgodovinskih modelih grand-tourer (GT) iz 50. in 60. let prejšnjega stoletja, so sporočili iz podjetja. Nova ferrarija poganja dvanajstvaljni motor, atmosferski 6,5-litrski V12, ki razvije 610 kW (830 KM) moči in 678 Nm navora ter se zavrti do 9.500 vrtljajev na minuto. To obema modeloma omogoča hitrost, večjo od 340 kilometrov na uro. 12cilindri in 12cilindri spider sta v Italiji ocenjena na 395.000 evrov oziroma 435.000 evrov.

Kupci lahko prve dobave v Evropi za model 12cilindri pričakujejo v zadnjem četrtletju tega leta in v prvem četrtletju leta 2025 za 12cilindri spider. Ferrari med letoma 2023 in 2026 načrtuje skupno 15 novih modelov, vključno s svojim prvim električnim vozilom.